שליחת הודעה זו לחבר\ה
כתובת הדואר שלך:
כתובת הדואר של חברך:
המסר שלך:
גוף ההודעה:
נקודות אדומות ובולטות שמופיעות ונעלמות
 
שלום רב
אני בחורה בת 25 לפני כחמישה חודשים התעוררתי עם נקודות אדומות ובולטות ומגרדות וניגשתי לרופאת המשפחה- אמרה לי לקחת טלפאסט וברגע שה"פריחה" תיעלם אמרה ניתן להפסיק את הכדורים , נטלתי את הכדורים יומיים ולאחר שבוע התעוררתי עם "פריחה" (כפי שקראה לזה הרופאה ) הרבה יותר רצינית ושוב ניגשתי לרופאת המשפחה ואמרה לקחת שוב טלפאסט רק שהפעם להמשיך טיפול למשך חודש ימים ,באותו הלילה התעוררתי עם נקודות אדומות בולטות בכול הגוף ואפילו בקרקפת ופניי וכשהתייעצתי עם מוקד *2700 הפנו אותי למיון בוולפסון ושם קיבלתי זריקה בישבן +איזו תרופה בווריד האמת מיד הוקל עליי וחזרתי הביתה למחרת בבוקר שוב ראיתי את הפריחה נטלתי טלפאסט ובאמצע הלילה שוב התעוררתי עם אותו מצב ושוב ניגשתי למיון הרופא במיון הרופא אמר שעליי להיבדק אצל אלרגיולוג .
נטלתי את הטפאסט במשך חודש וכשסיימתי את הטיפול הגעתי לאלרגיולוג (הגעתי אליו 10 ימים ללא נטילת טלפאסט) עשה לי טסט ויצא תקין אמר שמדובר בפריחה שתיעלם מעצמה אני 4 חודשים אחרי הבדיקה מול אלרגיולוג וניטלת הטלפאסט ועדיין מידיי יום מופיעות אצלי בברכיים נקודות בולטות אדומות ומסביב בהירות ואחרי מס' שעות הן נעלמות. אינני יודעת מה עליי לעשות כדי שהן לא יופיעו כלל אני מרגישה נורא כי כשהן מופיעות אין לי דרך למנוע את הופעתן
אנא ממך עזור לי ואמור לי כיצד ניתן לטפל במחלה הזו ?? והאם ניתן בכלל לטפל בה לצמיתות? עוד משהו שעליך לדעת ואולי יש קשר בין השניים אני אסטמטית ובשנה האחרונה אני מקבלת משאף באופן קבוע .
אני פונה אליך אחרי שגיליתי את האתר שלך וקראתי עליו קצת וברצוני לדעת מה ניתן לעשות עם פנייתי אפ יהיה עליי להגיע אליך כמובן שאעשה זאת אבל לפני זה אולי עליי לבצע בדיקות מסוימות ?